субота, 5. март 2011.

Hleb sa palentom

10


- oko 440 gr brašna
- 220 gr srednje kuvane palente
- 2 dl mlake vode
- 1 kesica suvog kvasca 
- 1 kašika ulja
- 1 kašičica soli
Razmutite kvasac u vodi. Brašno pomešajte sa soli, sipajte ulje, izmrvljenu palentu (kuvala sam je sa malo ulja i vrlo malo soli) i dodajte vodu sa kvascem. Mesite testo dok ne dobijete lepo glatko testo: pokrijte teato rastegljivom folijom i ostavite da nadođe oko 45 minuta. Naraslo testo premesite, oblikujte veknu i stavite je u margarinom podmazan duguljasti kalup. Pokrijte je i ostavite još 15-tak minuta da malo nadođe. Stavite hleb da se peče na 180 stepeni oko 40-tak minuta tj. dok ne dobije lepu zlatnu boju. Gotov hleb uvijte u krpu i stavite na žicu za hlađenje i ostavite da se skroz ohladi. Secite kriške i uživajte !


P.S. Sjajan hleb koji je neverovatno mekan i ukusan, a korica je divno hrskava ! Probajte i palenta kiflice ! Prijatno ! 

10 коментара:

  1. Анониман5. март 2011. 16:34

    E da znaš da ću ovaj recept isprobati pod "obavezno", uvijek tragam za dobrim receptima za kruh, jer ga često i sama radim.
    Pusa.

    ОдговориИзбриши
  2. Jako interesantno sa kuvanom palentom u testu!

    ОдговориИзбриши
  3. Ajme, ja palentu od malena ne volim i ni ne sjećam se kad sam ja zadnji put jela.. Možda bi mogla probati ubaciti je natrag u svoje jelovnike, možda mi se i svidi sad kad sam nešto starija :)

    ОдговориИзбриши
  4. Kruh izgleda odlično ! A i znam da je odličan :), isprobala sam dodatak palente u kruh i zbilja ga učini posebnim. Ovaj si prekrasno napravila !

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala Vam devojke na divnim komentarima!! Veliki pozdrav za sve! ;-))

    ОдговориИзбриши
  6. Homemade bread is always the best. I like yours.

    ОдговориИзбриши
  7. Nesto slicno sam pravila, ... dopalo mi se. Malo promjene u svakidasnjim stvarima ne smeta!

    ОдговориИзбриши
  8. uvek sam za domaci hleb :) a ovi tvoji prosto mame!!!!

    ОдговориИзбриши