понедељак, 22. новембар 2010.

Posna slana bajadera

22

- 800 gr posnog kačkavalja
- 250  gr margarina
- 200 gr prezli
- 100 gr pečenog susama
- 1 konzerva tunjevine u komadićima (170 gr)
- 3 seckana kisela krastavčića 
- 1 kašičica slatke aleve paprike
- 1 manja veza seckanog peršuna
Kačkavalj izrendajte na sitno rende pa ga umutite sa margarinom. Podelite smesu na tri jednaka dela. U prvi deo stavite prezle i susam , u drugi deo stavite oceđenu tunjevinu i alevu papriku, a u treći deo stavite seckane krastavčiće i peršun. Svaku smesu rukama dobro izradite. U dublji manji pleh rastanjite prvo smesu sa prezlama, preko stavite smesu sa tunjevinom, i na kraju smesu sa krastavčićima. Poravnajte i stavite u frižider minimum tri sata da se stegne. Secite po želji.
P.S. Odlične slane bajadere osvajaju na prvi zalogaj! Odozgo možete ukrasiti rendanim posnim kačkavaljem! Ova bajadera ne mora biti posna ako umesto posnog stavite običan kačkavalj i umesto tunjevine stavite skuvano i sitno seckano pileće belo meso! Prijatno! :-)))

22 коментара:

  1. Gde si bila za moju posnu Sv. Petku? Ovo je super! :)))

    ОдговориИзбриши
  2. WOWWWW savrseno!!!!!!!!!!!

    p.s.Tanjice trebala si na vreme da rezervises Pepeljugu xixixi :)

    ОдговориИзбриши
  3. Već sam ovaj recept isprobala, za slavu! Prvi put, čini mi se, pre dve godine i otada je neizbežan na slavskoj trpezi. Ja koristim dimljeni tofu sir, a to što je malo dimljen mu pojača ukus.

    ОдговориИзбриши
  4. super su ti ove bajadere, meni bolje ovako posne

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan recept.Bice isproban za svetog Nikolu:)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala Vam devojke ! Zaista je odlična bajadera ! :-)))

    ОдговориИзбриши
  7. ja sam takodje Joja, al hvala Vam na ovom receptu,probala sam super je.

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala Goga-7!
    Jojo drago mi je da ste uzivali !
    Puno pozdrava !

    ОдговориИзбриши
  9. Upravo probala - utissak:
    Izgled: lepo
    Ukus: nisam očarana!
    Dominira margarin i sir, a pomalo susam. Ostalo se ni ne oseća od količine biljne masti.

    Razočarala sam se, jer sam se ponadala još jednom interesantnom predjelu koje ću da spremam za Sv. Nikolu

    ОдговориИзбриши
  10. Anoniman zaista mi je krivo da Vam se nije dopala bajadera ! Ukusi su razliciti i to nam stvara probleme nekada,jer eto moji vole ovu bajaderu ali Vama se nazalost ne dopada :-( Mislim da kolicina margarina nije preterana vec taman koliko treba a mozda je u pitanju i vrsta biljnog kackavalja koji ste koristili ! Sve u svemu jako mi je zao sto Vam se recept nije dopao ! Veliki pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  11. postovana Jovana, koliko može ovo da stoji u frižideru, odnosno jel mogu jedan dan ranije pre slave da napravim.... hvala na odgovoru, pozdrav, Zorana

    ОдговориИзбриши
  12. Draga Zorana naravno da mozete, i bolje je da napravite bar dan-dva ranije da se sve lepo poveze i dobro ohladi! Puno pozdrava i nadam se da ce vam se dopasti :-)

    ОдговориИзбриши
  13. Izgleda jako lepo. Pravila bih ovu bajaderu za Sv. Dimitrija. Zanima me za koliko osoba otprilike bude ova količina? Takođe,u kalup kojih dimenzija se slaže bajadera? Hvala,unapred na odgovoru.

    ОдговориИзбриши
  14. Izgleda lepo. Interesuje me koje je veličine kalup u koji se slaže bajadera i za koliko je otprilike osoba navedena količina? Pravila bih za slavu pa bih volela da znam da planiram da li mi treba jedna ili dve mere. Hvala,unapred na odgovoru.

    ОдговориИзбриши
  15. Poštovana Lucija, kalup je manji odprilike 20x20, ali tanko je secite i biće sasvim dovoljno za predjelo na slavskom stolu. Za koliko osoba ne bih tačno znala da vam kažem jer kod mene obično bude još dosta toga na ovalu, ali sasvim je dovoljno ako ne radite samo nju.Evo za dve nedelje ću je i ja ponovo raditi jer nam je posna slava :-) .Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши