недеља, 20. март 2011.

Proja sa kukuruznim grizom

5


- 3 jajeta
- 3 čaše mleka  (čaša od 2 dl)
- 2,5 čaše brašna 
- 2,5 čaše kukuruznog griza ili palente
- 1,5 čaša ulja
- 1 kesica praška za pecivo
- 250 gr sira
- 3 kašike kajmaka
- so


Odvojite belanca od žumanaca pa ulupajte čvrst sneg od belanaca. Kratko izmiksirajte žumanca dodajte ulje, mleko i brašno pomešano sa kukuruznim grizom i praškom za pecivo i još malo mutite da se sve lepo sjedini. Posolite po ukusu, dodajte sneg od belanaca i polako varjačom promešajte. Na kraju dodajte izdrobljen sir i kajmak i polako promešajte. Smesu sipajte u nauljen pleh i pecite na 200 stepeni dok proja ne porumeni , oko 25-30 minuta. Prijatno ! :-)


P.S. Neverovatno mekana i ukusna proja !! Uživaćete sigurno ! :-)) 

5 коментара:

  1. Sigurna sam da bih uživala u ovoj proji. Palenta i kajmak u kombinaciji, ovako dobro pripremljeno. Proja izgleda vrhunski !

    ОдговориИзбриши
  2. Proja ti je prekrasna, ja sam mislila da je neki kolač, dvno izgleda! Imam sličan recept, ali moraću da probam i ovaj, pozz milice moja :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Ja pravim sa kiselom,nisam jos nikad sa mlekom.Ova tvoja predivno izgleda,moracu da je napravim.Pozdrav draga!

    ОдговориИзбриши
  4. Napravila sam proju bas po ovom receptu....odlicna je :)

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala Slavice , zaista je preukusna :-) .

    ОдговориИзбриши