субота, 1. јануар 2011.

Kocke sa makom

5


Za koru Vam je potrebno :
- 300 gr brašna
- 200 gr šećera 
- 2 jaja
- 2 dl mleka
- 2 dl ulja
- 1 kesica praška za pecivo
Odvojite žumanca od belanaca pa belanca umutite u čvrst sneg. Posebno umutite žumanca i šećer , dodajte mleko , ulje i brašno pomešano sa praškom za pecivo. Sve dobro sjedinite i na kraju varjačom umešajte sneg od belanaca. Polovinu smese sipajte u podmazan pleh i pecite na 200 stepeni oko 15 minuta. Izvadite koru, prelijte je sledećim filom pa preko fila sipajte ostatak smese za koru i vratite u rernu da se peče još 20 minuta.
Za fil Vam je potrebno :
- 250 gr mlevenog maka 
- 3 kašike šećera
- 1 kesica vanil šećera
- 1 dl mleka
Stavite mleko sa šećerom i vanil šećerom da provri pa ga prelijte preko maka i dobro promešajte. Ohlađen kolač pospite šećerom u prahu i secite na parčad. :-))
P.S. Ovaj kolač je tako mekan , ukusan, mirisan... Meni jako drage Mignonne  Mihaela su me "navukle " svojim slikama na ovo savršenstvo !! Hvala Vam drage moje recept je zaista odličan ! Umesto maka možete staviti orahe ! Prijatno!! :-)))
 

5 коментара:

  1. Pozdrav, draga moja... drago mi je da su kolaci fino prijali, zelim vam da ih lepo poruckate i sve najlepse u Novoj godini!:))) puno pzodrava...

    ОдговориИзбриши
  2. U, i ja ovo volim. Samo moj Vlada ne voli mak, jer mu zapada u zube, pa bi ja pojela ceo pleh! Zabeležila sam recept.

    ОдговориИзбриши