недеља, 11. септембар 2011.

Svečana torta 1 / Dečije torte 4

13

 Još tortica ... 


Svečana torta

Tortica koju sam radila za kumstvo a ispod fondana se krije Gabon torta (recept sledi) koju sam pravila po receptu naše drage Maje i mogu ponosno da kažem da se prva pojela na svadbi - čak i pre one "glavne" !!



Gabon torta


Prvo se napravi fil . 
Za fil Vam je potrebno :
- 21 žumance
- 500 gr margarina
- 300 gr šećera
- 300 gr čokolade
- 2 dl slatke pavlake
Žumanca i šećer skuvajte na pari pa ostavite da se ohladi. U ohlađena žumanca dodajte na pari otopljenu i prohlađenu čokoladu i umućen margarin. Slatku pavlaku dodajete kasnije kad završite sa korama. 


Za 1 koru Vam je potrebno :
- 7 belanaca
- 7 kašika šećera
- 100 gr mlevenih oraha
- 2 kašike fila 
- 1 kašika brašna
Umutite belanca pa postepeno dodajte šećer i mutite dok ne dobijete čvrst šne.Dodajte orahe , brašno i fil pa polako sve izmešajte varjačom i sipsjte u pleh obložen papirom za pečenje (ja sam koristila okrugli kalup prečnika 30 cm).Pecite koru na 180 stepeni dok ne porumeni. Na isti način napravite još 2 kore. U preostali fil dodajte umućenu slatku pavlaku i polako promešajte, a možete je i posebno stavljati preko fila kad budete filovali tortu. Podelite fil na tri dela pa filujte tortu i ukrasite po želji!! SAVRŠENA JE!!Hvala Majče Z!! 




Dečije torte 3

Tortice rađene za prvi rođendan moje male imenjakinje ! 

"Hello kitty" torta

Donja torta je kinder a gornja nugat torta sa višnjama. 




"Anđeo" torta


Još jedna savršena Gabon tortica !




Bila je tu još jedna tortica - "Bubamara" torta ! Identična je pa neću da ponavljam slikice ! :-))


"Partizan" torta


Torica za rođendan jednog malenog dečaka a u pitanju je nugat torta ali bez voća! 



 

Pravila sam još jednu "Spajdermen" tortu tj. glavu a ispod je bila plazma tortica! Torta je takođe identična pa neću stavljati slike! Uživajte i HVALA VAM ŠTO STE UZ MENE !!! 


13 коментара:

  1. Bas smo uzivali!!!!Ne zna se koja je lepsa!!Svaki put nas odusevis!!Tu sam sta god ti treba UVEK,kao i ti za mene:))Pozdrav!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Jovana majstore! fenomenalne su. Ova prva mi je jako interesantna, iako je najjednostavnija, izgleda mi kao jastuk!

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno si majstorica, oduševljena sam tvojim tortama!!

    Pusa:)

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je uzivanje za oci.Zaista imas talenta;))

    ОдговориИзбриши
  5. Sve mi se dopadaju, ali ona prva mi je najelegantnija. Bravo!

    ОдговориИзбриши
  6. Ne znam što mi je ljepše, svečana torta ili one dječje. Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  7. Svaka je lepa na svoj način, ne bih mogla da izdvojim ni jednu, prava si majstorica :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ma, ti imaš pune ruke posla:) Hvala bogu! Predivne su ti majstorije i stvarno si postala uverzirana:) Divnoooooo

    ОдговориИзбриши
  9. O bas si bila vredna.Necu komentarisati svaku sliku vec za sve cu reci da su super a vidi se da uzivas u ovome sto je najbitnije. Koliko god neki posao donosio novca, bitno je da se pre svega osecas lepo i prijatno dok radis ,a drago mi je sto je kod tebe to slucaj.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши