уторак, 1. март 2011.

Pohovani karfiol iz rerne

11



- 1 veći karfiol
- 120 gr brašna
- 180 gr prezli
- 60 gr rendanog tvrdog kačkavalja
- 80 ml mleka
- 2 jaja
- 1 kašika senfa
- 1 kašičica belog luka u prahu
- 1 kašičica origana
- so, biber po ukusu
Karfiol operite , prosušite i odvojite cvetove na veličinu zalogaja. U jednu činiju izmešajte brašno sa soli i biberom. U drugoj činiji izmutite jaja žicom za mućenje pa dodajte mleko i senf i mešajte dok se smesa lepo ne ujednači. U trećoj činiji izmešajte prezle sa belim lukom u prahu, origanom i rendanim kačkavaljem. Svaki cvetić karfiola prvo uvaljajte u mešavinu brašna, pa u mešavinu jaja i na kraju u mešavinu prezli i ređajte ih na papirom za pečenje obložen pleh (pravite male razmake između cvetova). Stavite da se peku na 220 stepeni oko 20 minuta tj. dok ne porumene. Služite toplo. Prijatno! 
P.S. Sjajan ukus karfiola - nema one suvišne masnoće a po meni karfiol je još ukusniji ! Uživajte !

11 коментара:

  1. Jako dobro! Naročito mi se sviđa što se lijepo peče u roli, a ne prži se u litrama ulja. Odlično!

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se da je ovo daleko zdravija varijanta od onog pohovanog u dubokom ulju iako njega jako volim.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno! Jako mi se svidja sto je pecen u rerni :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман3. март 2011. 16:31

    Vidim ja da se ovde kuvalo i spremalo ovih dana :) Njaaaaam,moram sad da nadoknadim sve sto sam propustila i odaberem neki za pocetak slatkis,jer ovi moji kazu izumrece bez moje hrane :) pa sad malo da obratim paznju i na njih! Divan recept,kao svaki put do sada! Draga svrati na moj blog po nagradicu i igricu ako si raspolozena! Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  5. fino fino ja tako spremam crvene paprike, a danas cu da probam sa karfiolom. Super nacin bez przenja i masnoce!

    ОдговориИзбриши
  6. upravo spremljeno, ja inace ne volim karfiol i spremila sam na nagovor supruga, nisam ni znala kako se sprema pa sam nasla ovaj recept i SAVRSENO JE, od sad ga i ja jedem :)

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Milena hvala vam na poverenju i isprobavanju recepta, zaista je odličan! Puno vas pozdravljam :-)

    ОдговориИзбриши
  8. Dozivela sam prosvetljenje kad sam napravila ovo! :D Karfiol obozavam, a ovaj nacin pripreme ga dosta ocuva i super je jer se ne pece na ulju :) Divan je, hvala ti Joja!

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala puno na poverenju i isprobavanju Anoniman !! Zaista je odlican ! Puno pozdrava :-)

    ОдговориИзбриши