субота, 24. јул 2010.

Torta sa nutelom

8

Za koru Vam je potrebno :
- 6 jaja
- 180 gr brašna
- 120 gr šećera
- 5 kašika nutele
- 1 prašak za pecivo
Odvojite žumanca od belanaca. Penasto umutite žumanca sa 60 gr šećera, a od belanaca i preostalih 60 gr šećera umutite čvrst sneg. U žumanca dodajte nutelu pa malo mutite mikserom da se sjedini. Dodajte sada 1/3 umućenih belanaca pa postepeno i naizmenično dodavajte belanca i brašno pomešano sa praškom za pecivo i mešajte varjačom. Mešajte polako dok se masa lepo ne sjedini. U okruglu modlu za tortu stavite papir za pečenje pa sipajte smesu. Pecite na 180 stepeni oko 30 minuta. Pečenu koru ostavite da se ohladi pa je presecite na pola. Svaku koru prelijte sa prelivom i nafilujte.
Za preliv Vam je potrebno :
- 5 kašika šećera
- 2 dl vode
Stavite vodu i šećer da prokuva pa kuvajte oko 5 minuta. Kad se prohladi prelijte kore.
Za fil Vam je potrebno :
- 1/2 l slatke pavlake
- 5 kašika nutele
Umutite slatku pavlaku pa varjačom umešajte nutelu i nafilujte kore i premažite tortu spolja. Odozgo tortu ukrasite rendanom čokoladom.
P.S. Fantastična torta ! Uživajte ! 

8 коментара:

  1. Odlično izgleda torta, a nutelu..mmm..tko ne voli?..

    ОдговориИзбриши
  2. nisam znala da se u pavlaku moze staviti Nutela...eto ideje...lepa torta

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25. јул 2010. 08:16

    Aaa ja bih maloo!:))
    Pusa!

    ОдговориИзбриши
  4. Drage moje hvala Vam ! Ide odlicno slatka pavlaka i nutela ! Torta je fantasticna ! A nutela - nema ravne ! :-D

    ОдговориИзбриши
  5. pozdrav Jovana, spazila sam tvoj blog,
    divni su ti kolači, posebno mi se sviđa ova torta, prekrasno izgleda a i okusom je vrhunska
    divan blog,
    lijepi pozdrav! Tamara

    ОдговориИзбриши
  6. Pozdrav svima, ja upravo isprobala moju, ustvari tortu po vasem receptu koju sam ukrasila visnjama iz konzerve, ma ne da je dobra, one visnje kako pasu sa nutelom i sa svim. MMMMM
    a da publika nebi bila zbunjena to je slatko vrhnje za kolace koje se muti nije obicna pavlaka...
    HVALA ZA RECEPT....

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман23. мај 2013. 12:18

    torta je super probala sam

    ОдговориИзбриши
  8. Anoniman, hvala puno na isprobavanju tortice! Pozdrav :-)

    ОдговориИзбриши