недеља, 11. јул 2010.

Čupavci II

16


Za koru Vam je potrebno :
- 4 jajeta
- 17 kašika šećera
- 17 kašika brašna
- 17 kašika mleka
- 17 kašika ulja
- 1 kesica praška za pecivo
Umutite jaja pa dodajte sve ostale sastojke i pecite koru na 200 stepeni oko 20-tak minuta. Pečenu koru isecite na kocke pa umačite u sledeći preliv. 
Za umakanje Vam je potrebno :
- 250 gr margarina
- 3,5 dl mleka
- 100 gr čokolade za kuvanje
- 200 gr kokosa
Stavite mleko, margarin i čokoladu na ringlu da se otope, pa kad se malo prohladi umačite kocke i uvaljajte ih u kokos. Ređajte na tacnu i služite .
P.S. Mekani i predivni ! Prijatno ! 

16 коментара:

  1. Jovana, hvala što si nas podsetila na ovaj zaboravljeni kolač. Kada sam bila mala bio je na trpezi često. Samo jedno pitanje....klike su dimenzije pleha?

    ОдговориИзбриши
  2. Divno Jovana :) Bas sam danas htela da pravim, ali nesto me mrzelo :D Zato cu da uzivam u tvojima :))

    ОдговориИзбриши
  3. Super! Kad vidim ovako neki dobar "klasičan" recept sva se raspekmezim ;P Jako dobro :)

    ОдговориИзбриши
  4. moj mlađi sin je lud za čupavcima i radi, ih prilično često......imam malo drugačiji recept ali baš ću probati ovaj tvoj.....:))))
    velika pusa za "rezance s makom"......spremam se na njegov koncert:))....
    pusa:))......

    ОдговориИзбриши
  5. Jelena draga dimenzije pleha su 30 x 35 !Uživajte !
    Taša hvala ti puno i izvoli svrati :-D ! Veliki pozdrav :-D

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala puno drage moje Kety i Mare ! Čupavci su odlični ! Mare lepo mi se provedite na koncertu :-D POZDRAV ZA DEVOJKE !

    ОдговориИзбриши
  7. Kako si ti vredna, obozavam cupavce, kao i moj sin. I ovi prethodni recepti su isto izvrsni.Pusa:))

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala draga Biljana ! Obožavam da kuvam, mesim, ma sve što se tiče hrane i nije mi teško ništa! Imam supruga koji voli da jede i on mi je za sada glavni degustator i kritičar ,a kad sin poraste očekujem i od njega pozitivne kritike (za sada uživa u kašicama koje mu mama spremi i ne buni se ! :-D ) !

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман11. јул 2010. 22:47

    Njamii obožavam ih peći i papati:)
    Ti baš znaš pogoditi gdje treba, majstorice od kuhinje:)
    Pusa!

    ОдговориИзбриши
  10. Izvolite onda - zasladite se draga Chiara ! Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  11. Hehehehe hvala draga moja Zondra ! Veliki pozdrav za Vas !:-D

    ОдговориИзбриши
  12. Svrati kod mene na blog, ceka te nagrada :)

    ОдговориИзбриши
  13. Jupiiii Jovana!!! Nagradice na sve strane!!! :-* Čestitam ti vredna moja lepotice!

    ОдговориИзбриши
  14. Hvala Tanjice trudim se ! Ljubim te :-*

    ОдговориИзбриши
  15. Evo ne znam gdje da ti to saopćim...ali i drago mi je da su Čupavci posrednici :)....Draga jovana imaš jedno iznenađenje kod mene :*

    ОдговориИзбриши