субота, 12. јун 2010.

Mafini

0

- 300 gr brašna
- 150 gr šećera
- 3 dl mleka
- 1,5 dl ulja
- 1 jaje
- 1 kesica praška za pecivo
- 1 kašičica sode bikarbone
- malo čokolade 
- 1 manja jabuka , cimet 
U jednu posudu pomešajte brašno, šećer, prašak za pecivo i sodu bikarbonu, a u drugoj posudi umutite jaje sa mlekom i uljem pa sjedinite ove dve smese. Dobićete gušću smesu a takva i treba da bude :-D . Kalupe za projice premažite margarinom pa stavljajte kašikom testo u kalupe  do 2/3 kalupa jer mafini narastu (možete ih stavljati i u korpice za mafine pa u kalup). Od ove osnovne smese će Vam ispasti 24 mafina. Ja sam smesu podelila na 2 dela. Jedan deo sam ostavila kakav je ali sam na svaki mafin pre pečenja stavila po kockicu čokolade za kuvanje i stavila da se peku na 200 stepeni oko 20 minuta. U drugu smesu sam stavila jabuku iseckanu na kockice i jednu kašičicu cimeta. Možete kombinovati po želji - dodajte orase, suvo grožđe, breskve, višnje...ma šta želite i volite !
P.S. Super su verujte mi na reč ! :-D Kada se mafini ispeku, izvadite ih iz rerne, sačekajte minut-dva pa ih izvadite na tacnu i prekrijte alu-folijom da zadrže vlažnost i mekoću !

0 коментара:

Постави коментар