четвртак, 10. фебруар 2011.

Palačinke sa spanaćem

11


- 170 gr brašna
- 250 ml jogurta
- 1 jaje
- 100 gr barenog spanaća 
- 1 kašičica praška za pecivo
- 1 kašičica ulja 
- 1/2  kašičice soli
- na vrh kašičice sode bikarbone
Umutite jaje , dodajte jogurt , ulje i dobro oceđen i izblendiran bareni spanać (ja sam koristila zamrznuti jer je kao pire ). Sve dobro izmiksirajte pa dodajte brašno prethodno pomešno sa soli, praškom za pecivo i sodom bikarbonom. Izmiksirajte još malo da se sve lepo sjedini pa sipajte po jednu malu kutlaču u tiganj, polako razmažite testo pomoću kutlače i pecite palačinke sa obe strane po minut. Služite ih tople ili hladne i uživajte!


P.S. Sjajne slane palačinke koje sam premazala sa pavlakom , stavila pečeno belo meso iseckano na štapiće, uvila u rolatić i tako ih poređala u vatrostalnu činiju. Odozgo sam ih prelila sa umućenom pavlakom sa jajima, posula sa dosta dimljenog kačkavalja i zapekla u rerni !!  Od ove mase meni je ispalo 9 palačinki ! Prijatno !

11 коментара:

  1. Svidjaju mi se te zapecene,imaju sve sastojke koje volim,njam njam!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Moram ovo da probam..super ti je ispalo! Forke su odlicne!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Videla sam zelene palačinke sa ceđenim sokom od spanaća, ali ovakve ne. Jovana one ti dođu kao tortilje. Odličan recept!

    ОдговориИзбриши
  4. Mene ovo inspiriralo danas da napravim nešto slično, ali sam umjesto špinata stavila rukolu. Dobro je ispalo, makar moje nisu bile rumene kao tvoje nego dosta tamnije (možda zato jer sam stavila pola bijelog i pola integralnog brašna, ili jer sam ih pekla na maslacu a on malo potamni kad je duže u tignju).

    Hvala na inspiraciji :)

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Baba ispale su tamnije zbog brašna , ali verujem da su bile fantastičnog ukusa !! Drago mi je da sam te inspirisala da napraviš veoma ukusne palačinke !! Veliki pozdrav i hvala na poverenju !!

    ОдговориИзбриши