петак, 31. децембар 2010.

Slani zalogaji by Jafi

4


- 250 gr brašna
- 150 gr krem sira
- 4 kašike ulja
- 4 kašike hladnog mleka
- 1 kesica praška za pecivo
- soli po ukusu 
- 100 gr sitno seckane šunke
- 100 gr rendanog kačkavalja
- origano, susam
- 1 jaje
Od brašna, krem sira, ulja, mleka, praška za pecivo i soli (ja sam stavila 1 ravnu kašičicu a Vi - po ukusu) zamesite mekše testo i ostavite ga 15 minuta da malo nadođe . Izmešajte kačkavalj, šunku i malo origana. Testo razvucite u pravougaonik i secite na komade veličine 10x8 cm. Stavljajte fil na sredinu svakog komada i urolajte. Ređajte ih u margarinom podmazan pleh, premažite umućenim jajetom i pospite sa malo susama. Pecite na 200 stepeni oko 15-tak minuta tj. dok ne porumene. Prijatno !:-))
P.S. Fantastičan recept meni jako drage Jafi , zaista su premekani i ukusni zalogajčići !! Možete ih puniti i sa mlevenim mesom ili sirom ! U svakom slučaju uživaćete u svakom zalogaju ! Prijatno ! :-))))

4 коментара:

  1. draga jovana hajde sad lijepo izađi iz kuhinje i dotjeraj se za doček nove godine:)))....
    želim ti sve najbolje i očekujem da ćsš nas i u sljedećoj godini oduševljavati svojim receptima i pomoći nam kad smo u dilemi što za ručak:)))...
    sretna ti nova godina!!!!...
    M..

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Jovana, predivno si ih napravila i bas mi je drago da ste uzivali :) Sve najbolje u Novoj godini :)

    ОдговориИзбриши
  3. Mare, Jafi drage moje hvala Vam !! I ja vama sve naj naj želim !! :-))))

    ОдговориИзбриши