среда, 24. новембар 2010.

Posni rolat od oblande

6

- 1 veliki list oblande
- 2 konzerve tunjevine u komadićima (od po 170 gr)
- 200 gr mariniranih pečuraka
- 4 kisela krastavčića
- 3 kašike pečenog susama
- 150 gr margarina
- 100 gr posnog majoneza
Oblandu stavite između dve vlažne krpe da omekša. Za to vreme umutite margarin sa majonezom pa dodajte seckane marinirane pečurke , seckane krastavčiće , susam i tunjevinu oceđenu od masnoće. Sve dobro umutite , nafilujte omekšalu oblandu pa pomoću krpe uvijte u rolat. Stavite rolat u frižider da se stegne. Dekorišite po želji, secite i služite.
P.S. Savršeno ukusan i jako brz rolat ! Prijatno! :-) 
 
 

6 коментара:

  1. Jako mi se dopada što postavljaš posne recepte. Mnogo toga će kod mene biti isprobano! Obožavam slane rolate. Jako su dekorativni i jako ukusni!

    ОдговориИзбриши
  2. bravo! izgleda savršeno, po sastavu sam sigurna i da je ukus takav :)

    ОдговориИзбриши
  3. Bravo Jojo izgleda extra!!!!! Obozavam tunjevinu tako da ce se naci na mom jelovniku za vreme posta ( nakoliko puta :))))

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka cast, vrlo jednostavno, brzo i lepo...:)))

    ОдговориИзбриши
  5. Sviđaju mi se takve slane stvarčice, ali meni se u takvim receptima obično dogodi da nadjev tako "namoči" oblatnu da se ona praktički "razmoči" i onda ju je teško rezati, a još je i žilava:( Probat ću ovu varijantu, možda margarin to sve stegne pa nadjev nije "mokar".

    ОдговориИзбриши