петак, 14. јануар 2011.

Ćufte sa makaronama i kačkavaljem

10


- 400 gr mlevenog mesa
- 400 gr barenih makarona
- 400 gr rendanog kačkavalja
- 5 dl mleka
- 60 ml kečapa
- 60 ml senfa
- 2 kašike brašna
- 1 puna šaka prezli
- 1 glavica crnog luka
- 1 kašika začina za roštilj
- so, biber
Pomešajte meso, kečap, senf , prezle i začin za roštilj pa umesite rukama u kompaktnu smesu (ako je potrebno dodajte još malo prezli). Pravite ćuftice , ređajte ih na podmazan pleh  i pecite na 200 stepeni oko 20 minuta. Na ulju propržite posoljen i pobiberen seckan crni luk . Dodajte brašno i kratko ga propržite pa postepeno dolivajte mleko i mešajte žicom za mućenje dok se ne zgusne. Sklonite sa ringle , dodajte barene makarone, 300 gr rendanog kačkavalja, pečene ćufte i dobro promešajte. Sve preručite u podmazanu vatrostalnu činiju , pospite sa preostalih 100 gr kačkavalja i zapecite u rerni još oko 15 minuta. Služite toplo uz salatu po želji. Prijatno! 
P.S. Uh ovo je zaista fenomenalna kombinacija u kojoj ćete zasigurno uživati !! Još jednom - prijatno ! :-))

10 коментара:

  1. Njamii kako ovo fino izgleda, recept je ti super!
    Puno hvala na lijepom komentaru, pusa!

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe ćuftice, dođi kod mene i preuzmi nagradu...

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastican recept, i slike su ti odlicne..predivan rucak!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Bas po mom ukusu.Probacu sa mlevenim belim mesom.:)

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam se bavila mišlju o kokosu na taj način. ali sam ipak odlučila za nešto drugo. Ovo mi stvarno izgleda jako ukusno, probati ću!

    ОдговориИзбриши
  6. čini mi se jako fina kombinacija, odlično

    ОдговориИзбриши