понедељак, 13. септембар 2010.

Pohovano pileće belo meso

6

- 4 pileća bela mesa
- 150 gr brašna
- 150 gr kačkavalja
- 150 gr prezli 
- 2 jaja 
- 1 pomorandža
- peršun , začin C 
Svako belo meso presecite po dužini na pola da dobijete dve šnicle tj. ukupno 8 šnicli. Šnicle stavljajte između dva lista papira za pečenje (da ne prska okolo :-D ) i dobro ih izlupajte.U posebnu činiju izmešajte kačkavalj izrendan na najsitniju stranu renda , prezle, rendanu koru od pomorandže i seckan peršun. Šnicle prvo uvaljajte u brašno, pa u umućena jaja i na kraju u pripremljenu mešavinu sa kačkavaljem (dobro pritiskajte rukama da se smesa lepo zalepi za meso). Pecite šnicle u dubljem ulju sa svake strane dok ne porumene. Vadite šnicle na papirni ubrus da se ocede od viška masnoće. Služite uz salatu po želji - ja sam služila uz salatu napravljenu od zelene salate, crnog luka, krastavca i preostale pomorandže začinjene sa malo soli, maslinovog ulja i sokom od limuna. Uživancija ! :-)))
P.S. Ovaj nesvakidašnji način pohovanja pilećeg mesa je izvanredan ! Ukus je fantastičan !  Iznenadite i sebe i druge ovom neobičnom kombinacijom ukusa pa javite kako Vam se dopada ! Prijatno ! :-))))

6 коментара:

  1. Rijetko poham meso jer ne volim što se mora peči u puno ulja. Moj sin opet voli pohano, a ovo mi se čini različito (bolje) od onog klasičnog, pa ću probati tako, da ga malo obradujem.

    ОдговориИзбриши
  2. Hehehehe draga ni ja nisam bas ljubitelj "dubokog" ulja ali zato imam supruga koji voli takve stvari pa i ja smazem po neku! :-D Mislim da ce sin uzivati u novom ,neobicnom ukusu ! :-D

    ОдговориИзбриши
  3. u mojoj kući nitko nije ljubitelj pohanog mesa, no ponekad nekog uhvati želja pa napravim nešto pohano, sviđa mi se ovaj način i zabilježit ću ga pa kad budem radila probam

    ОдговориИзбриши
  4. Recept izgleda odlično. Stvarno je neobičan način pohovanja. Pošto je piletina inače suva nije neobično što se prži u ovolikom ulju.

    ОдговориИзбриши
  5. obožavam pohanu piletinu, obožavam!:)
    Joj uvijek ogladnim kad dođem do tebe,jooj!
    Zondra Art

    ОдговориИзбриши