субота, 18. септембар 2010.

Kocke sa jagodama ( by Moje grne )

6

Za koru Vam je potrebno :
- 3 jaja
- 100 gr brašna
- 100 gr šećera
- 50 gr gustina
- 5 kašika vruće vode
- 1 vanil šećer
- 1 kašičica praška za pecivo
Jaja sjedinite sa vrućom vodom i mutite 1 minut na najjačoj brzini pa postepeno dodajte šećer pomešan sa vanil šećerom uz neprestano mućenje dok se šećer ne istopi. Brašno, šećer i prašak za pecivo sjedinite i postepeno dodajte u smesu i nastavite mućenje. Pleh obložite papirom za pečenje, sipajte smesu, ravnomerno je rasporedite i pecite na 200 stepeni oko 10 minuta. Gotovu koru izvadite, polako odvojite od papira za pečenje i presecite na pola pa filujte sledećim filom. 
Za fil Vam je potrebno:
- 600 gr slatke pavlake
- 250 gr smrznutih jagoda
- 1,5 dl jogurta
- 150 gr šećera
- 15 gr želatina u prahu 
- 1 vanil šećer
Jagode odmrznite pa stavite da kuvaju dok ne puste sok pa ih stavite u blender, sipajte jogurt i izmiksajte smesu. U međuvremenu želatin pomešajte sa 4 kašike hladne vode i ostavite 10 minuta da nabubri. Izmiksanu smesu vratite na ringlu samo toliko da se jogurt zagreje pa dodajte želatin, dobro promešajte i stavite da se ohladi. Umutite slatku pavlaku sa šećerom i vanil šećerom pa odvojite malo za premazivanje kolača (1/3), a ostatak (2/3) umešati u smesu od jogurta i jagoda koja se u međuvremenu stegla. Premažite fil preko kore, preklopite drugom korom pa premažite preostalom slatkom pavlakom. Kolač ostavite u frižider da se dobro ohladi.  Sedite i sladite se ! :-D
P.S. Razgledajući divan blog "Moje grne" od meni jako drage osobe Gage naišla sam na ovaj predivan kolač i rešila da ga bez dvoumljenja isprobam! Jedina razlika je u tome što sam ja stavljala jagode a ne ribizle - ne volim ih :-))) ! Ne mari ništa jer kolač je ODLIČAN a original recept se nalazi ovde pa izvolite uživajte i Vi u Gaginim divnim receptima ! Prijatno! :-D

6 коментара:

  1. Fino, pre finooo!
    Majstorica si prava, obožavam tvoj blog!!!
    Kiss.

    ОдговориИзбриши
  2. I love cake and this are delicious.
    I want a pice of this cake, hihihi...
    Kiss
    Cris

    ОдговориИзбриши
  3. Zondra draga hvala najlepše ! Pozdrav :-D !
    Cris thanks ! Best regards!
    Nina hvala puno, i veoma je ukusan što je najbitnije! Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  4. Joj draga moja, znas li da ja tek sada vidim ovaj post. :( Od kad sam pocela da radim nemam apsolutno vremena za net kao ranije i puno toga mi promakne.
    Bas me raduje da vam se dopao. Ljubac...

    ОдговориИзбриши
  5. MA razumem draga Gago ! Odličan je kolač ! Hvala tebi na divnim receptima!

    ОдговориИзбриши