четвртак, 24. јун 2010.

Buhtle

6



- oko 600 gr brašna
- 250 ml mleka
- 100 gr margarina+1 kašika za premazivanje buhtli
- 100 gr šećera
- 2 jaja
- 1 kesica suvog kvasca
- 1 kesica vanil šećera
- džem po želji 
- šećer u prahu za posipanje buhtli 
Stavite mleko da se smlači pa ubacite margarin da se otopi (100 gr). U brašno umešajte suvi kvasac pa dodajte toplo mleko sa margarinom, šećer i vanil šećer i jaja pa zamesite glatko testo i ostavite ga da stoji na toplom dok vidno ne naraste. Premesite testo, pa ga podelite na 12 jednakih loptica. Kalup za kuglof premažite margarinom. Svaku lopticu malo istanjite oklagijom, stavljajte po kašiku džema, preklopite ivice preko džema i blago pritisnite. Ređajte buhtle u kalup sa spojenim ivicama okrenutim na dole. Ostavite da odstoje još pola sata. Otopite 1 kašiku margarina , premažite buhtle i stavite da se peku na donjoj trećini rerne na 200 stepeni oko 30-35 minuta. Kad su buhtle pečene ostavite ih da se malo prohlade u kalupu pa ih pospite šećerom u prahu i služite.
P.S. Ako su Vam buhtle dobile boju odozgo a unutra se još nisu ispekle pokrijte ih alu-folijom i nastavite pečenje. Da li su buhtle pečene proveravate sa čačkalicom zabodenom između buhtli skroz do kraja. Ako ima testa na čačkalici još nisu pečene a ako nema onda jesu i možete da uživate u predivnom ukusu ovih buhtli ! Ja sam ih pekla u kalupu za kuglof , ali Vi ih možete peći u okrugloj tepsiji :-D
 
 

6 коментара:

  1. Анониман24. јун 2010. 21:59

    Ajmeee što mi radiš?:))))
    Pusa draga Jovana

    ОдговориИзбриши
  2. HEHEHEHEHE draga moje Zondra :-))))) Samo želim da i Vi uživate kao i mi u kući u ovim divnim jelima :-D Prijatno i velikiiiii pozdrav !

    ОдговориИзбриши
  3. Pošto mnogo volim testa, ovo je bio moj omiljeni kolač kada sam bila mala. Jovana rušiš mi dijetu :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Hehehehe nema dijete samo umereno jelo, od svega po malo i to je sve ! :-D Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  5. Buhtle su bile cest kolac u nasoj kuci (nekad..), samo ja sam ih redala u crnoj tepsiji kao jaja, jedno pored drugog.Jednom sam pojela punu vanglu, pozlilo mi (mislila sam da cu umreti), al eto prezivila sam (ha,ha).
    Svidja mi se kako ti slazes u ovaj (jel to za kuglof) kalup.Pusa:)))

    ОдговориИзбриши
  6. Jeste kalup za kuglof draga Biljana, ali naravno mogu se redjati i u obicnu tepsiju ! Ja sam htela da budu malo zanimljivije pa sam ih poredjala u ovaj kalup ! Veliki pozdrav ! :-*

    ОдговориИзбриши