уторак, 27. јул 2010.

Juneći gulaš na grčki način

6

- 500 gr junećeg mesa
- 1 kg crnog luka
- 500 gr svežeg paradajza
- 1 dl maslinovog ulja
- 1 kašika origana
- 1 kašika suvog bosiljka
- 1 kašičica cimeta
- 2 manja lista lovora 
- so, biber, peršun
Meso isecite na krupnije kocke pa ga propržite na maslinovom ulju ali na slabijoj vatri. Kad je meso gotovo izvadite ga iz šerpe pa na toj istoj masnoći propržite sitno seckan crni luk, a zatim dodajte oljušten i sitno seckan paradajz i vratite meso u šerpu. Dodajte sve ostale začine (sem peršuna) i ostavite da se krčka dok se ne zgusne. Služite sa krompirom ili sa bilo kojom vrstom testenine i pospite peršunom.
P.S.  Izvanredan pikantan ukus ! Ja sam služila sa špagetama i odlično je ! Probajte ! :-D

6 коментара:

  1. Jovana, danas mi stize veca isporuka mesa pa cu moci da promenim svoj recept i da dodam malo tvog cimeta i origana u gulas...muzu cu izostaviti cinjenicu da je cimet u jelu....samo bi se namrstio

    ОдговориИзбриши
  2. Hehehe i ja cimet nisam pominjala dok je suprug jeo ali kad je sve pojeo i kad sam mu rekla sta ima bio je ODUSEVLJEN jer nije verovao kako cimet moze i u slanim jelima da cini cuda ! Veruj mi da ce suprug biti odusevljen! Javi kako je prosao ! Prijano ! :-D

    ОдговориИзбриши
  3. O draga, ovo je nesto novo-egzoticno, zahvaljujuci tebi i to cemo jednom probati:)) Pusa

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala Biljana verujte da i jeste takvo jelo! Fantasticno je !

    ОдговориИзбриши
  5. i meni je ovo nešto novo, morat ću probati i takvu varijantu jer me strašno zanima kakav okus ima cimet u ovakvom jelu

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Nina i ja sam bila sumnjičava prema cimetu u slanom jelu ali sam se osmelila i rekla sebi e pa da vidimo i to čudo i kad sam probala - fantastično ! Probajte nećete se pokajati sigurno!

    ОдговориИзбриши